Přečtěte si O Kapku víc...
Únor 2020 nebyl pro český hokejový svět jen otázkou statistik, brilantních akcí či skvělých zákroků brankářů, ale také připomněl, že 4. únor je Světovým dnem boje proti rakovině a že je mezi námi hodně lidí i dětí, které musí čelit různým druhům této zákeřné nemoci, přičemž mezi nejčastější nádorové onemocnění dětského věku patří leukémie. Proto se Nadační fond Kapka naděje a agentura BPA sport marketing dohodla na spolupráci a společně rozjely projekt O kapku lepší hokej.
Symbolem, který doplnil logo projektu, byla oranžová stužka, neboť tato barva reprezentuje právě boj s poruchou krvetvorby. V termínu od 4. února do 14. února proběhly aktivity napříč českou hokejovou reprezentací a nejvyššími hokejovými soutěžemi.
Logo projektu mohli fanoušci spatřit na dresech i mantinelu při utkáních české hokejové reprezentace. Oranžová barva byla také v různé formě komunikována v rámci Tipsport extraligy i Chance ligy. Hráči i rozhodčí nastoupili s přelepkami na helmách s logem projektu díky vstřícnosti titulárního partnera společnosti Tipsport, resp. Chance. Na vybraných stadionech proběhla též dobročinná sbírka. Diváci si mohli pořídit oranžovou stužku a k projektu se tak připojit. Do oranžového hávu se dočasné obalily oficiální profily na hokejových sociálních sítích (hashtag #okapkulepsihokej).
Kromě osvěty dárcovství krve a kostní dřeně je smyslem projektu získat finanční prostředky. Vyjma již zmíněných kasiček na stadionech také formou aukce hokejek kapitánů extraligových či prvoligových celků. V dalším ročníku se prostředky získávaly prostřednictvím dražby hokejových dresů a také aukcí speciální sady hokejových kartiček.