Do práce v pyžamu
Společnost Amazon se zapojila do celosvětové zářijové kampaně, která má zvýšit povědomí veřejnosti o nádorových onemocněních u dětí. V praxi to mimo jiné znamenalo, že zaměstnanci Amazonu mohli vyrazit do práce v pyžamu. Česká pobočka věnovala za každého zaměstnance v nočním úboru 70 korun na konto Kapky naděje. Pyžamo vyneslo během 18. a 19. září úžasných 1030 zaměstnanců a přidali se k nim solidárně i zástupci Kapky, kteří v pyžamu převzali šek na 600 000 korun. Dohromady tak společnost Amazon podpořila aktivity Kapky naděje částkou
670 100 korun!
Symbolika pyžam byla jasná: upozornit na to, že nemocné děti tráví v pyžamu nedobrovolně dlouhé dny a měsíce. Zaměstnanci Amazonu tak po celém světě na znamení podpory nechali doma běžné oblečení a vystrojili se do pohodlných domácích úborů. Zapojili se tak do benefiční iniciativy #amazongoesgold. Za každého zaměstnance v pyžamu poslala společnost peníze na podporu léčby onkologických onemocnění dětí. K naší velké radosti se ke zlaté výzvě přidala také česká pobočka a do práce dorazily stovky jejích zaměstnanců v pyžamech. Jejich výkon přinesl 72 100 korun. Ty se přidají k šeku na úžasných 600 000 korun, který zástupci společnosti slavnostně předali 8. září v distribučním centru Amazonu v Dobrovízi. Za Kapku naděje šek převzal Jan Fischer a Vendula Pizingerová.
Odpoledne v centru si užily i vyléčené děti, které měly možnost si prohlédnout všechny stroje i cestu, jakou každý balíček absolvuje. Samy si pak práci vyzkoušely a užily si spoustu legrace. Nejoblíbenější částí prohlídky bylo již tradičně balení vlastních balíčků na balicích stanicích.
Kampaně Amazon Goes Gold se účastní centra společnosti po celém světě. V letošním roce Amazon celkem daroval již 4 miliony dolarů výzkumným institucím a jiným organizacím. V Evropě Amazon podporuje například Mezinárodní společnost dětské onkologie EU (SIOPE).