Kapka Naděje

„Aby děti mohly zlobit“.

TISKOVÁ ZPRÁVA
Praha 23. září 2010
 
 
 
Nadační fond Kapka naděje pomáhá dětem vrátit se ke zlobení
 
 
     Ve čtvrtek 23. září 2010 proběhla v pražském Buddha baru tisková konference nadačního fondu Kapka naděje k projektu „Aby děti mohly zlobit“. Tiskové konference se zúčastnila prezidentka NF Kapka naděje Vendula Auš Svobodová, režisér Jakub Kohák, fotograf Goran Tačevski a za Leagas Delaney Václav Vlasák. Prezidentka nadačního fondu Vendula Auš Svobodová připomněla vznik nadačního fondu, včetně jeho poslání a krátký průřez činnosti až do současnosti. Zároveň představila novou image kampaň, se kterou se široká veřejnost bude setkávat v televizi, outdooru, časopisech, rádiích a na internetu.Myšlenka kampaně: Děti mají svůj svět. A co je pro něj charakteristické? Vše, co dospělí nemohou chápat: řádění, schovávání svačin, lezení po stromech a podobné rošťárny. Dětské zlobení patří ke každému dítěti. Přesněji řečeno ke každému dítěti, které je zdravé. Viděli jsme hodně nemocných dětí. A protože je pro nás prioritou pomáhat k jejich uzdravení, radujeme se z každého projevu zdraví – a může to být klidně i zlobení.Jakub Kohák, který natočil pro NF Kapka naděje televizní spot,je režisérem úspěšných televizních reklam pro značky Kofola, Pepsi, Chevrolet…Jeho reklamy  byly několikanásobně oceněny na festivalech Golden Drum v Portoroži, Epica a na mnohých dalších. Na festivalu v Cannes byl prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors. Věnuje se také tvorbě krátkých filmů a videoklipů. Je držitelem ceny Anděl za nejlepší český videoklip a i jeho krátké filmy získaly ocenění na nejrůznějších světových festivalech. Autorem tří vizuálů podporujícíkampaň„Aby děti mohly zlobit“ je Goran Tačevski, který se věnuje komerční i nekomerční fotografii napříč všemi kategoriemi od módy přes portrét až po zátiší či produktové fotografii. Pracuje pro české i mezinárodní klienty, kromě ČR má exkluzivní zastoupení ve Francii a na dalších světových trzích. Jako jediný fotograf působící v ČR je několikanásobným držitelem cen z festivalu v Cannes, dále z festivalů Golden Drum Portorož, Epica, Eurobest, Louskáček, MIAF a mnohých dalších. Zpracování celé image kampaně se pro nadační fond Kapka naděje ujala významná mezinárodní reklamní agentura Leagas Delaney Praha s.r.o., která mj. zastupuje značku Škoda auto pro celý svět. (www.leagasdelaney.cz) Kampaň „Aby děti mohly zlobit“ je díky společnostem, které projektu poskytly mediální prostor, celorepubliková. V jejím průběhu bude moci široká veřejnost podpořit NF Kapka naděje prostřednictvím DMS.
  
Jednorázová DMS. Odešlete dárcovskou SMS ve tvaru DMS KAPKANADEJE na telefonní číslo 87 777. Cena DMS je 30 Kč, NF KAPKA NADĚJE obdrží 27 Kč.
 
DMS Roční podpora. Nyní můžete nově přispívat pravidelně každý měsíc po dobu jednoho roku. Stačí odeslat SMS ve tvaru DMS ROK KAPKANADEJE na číslo 87 777 a každý měsíc Vám bude automaticky odečtena částka 30 Kč. Více informací najdete na www.darcovskasms.cz.
 

Tato tisková konference odstartovala novou kampaň NF Kapka naděje. V průběhu roku Vám představíme všechny tři fotografie Gorana Tačevského. 


"POMOHLI JSME UŽ MNOHA NEMOCNÝM DĚTEM VRÁTIT SE KE ZLOBENÍ A DALŠÍ NA NAŠI POMOC ČEKAJÍ"


NF Kapka naděje

Poděkování dárcům

Activa Beznoska Jaroslav Beran Family Foundation Shell Tesa